HIIT

HIIT-training is een effectieve training om sneller conditie, spier-uithoudingsvermogen en explosiviteit te trainen. In een training van 30 minuten verhoog je de vetverbranding en stofwisseling, zelfs tot ver na de workout. 

Bij HIIT-workouts is het doel om je maximaal in te zetten tijdens de oefeningen. Je ideale hartslag hangt natuurlijk af van je leeftijd (en geslacht), maar trainen met een hartslag van 80-90% is daarvoor een goede richtlijn.

hoograven_perrysport_gezondheid_spieren_fitness_sportschool_tolsteeg_tolsteegplantsoen_beckysbootcamp_becky_030_utrecht_hoograven_bewegen_trainen_lunetten_fitness_burnout_depressie_bootcamp_HIIT_wilhelminapark_hamersplantsoen_afvallen_dik_conditie_rennen_hardlopen_kracht_training_personal_pt_doel_werken_proefles_gratis_sporten_laagdrempelig_persoonlijk_gezellig_goedkoop_rugpijn_rugklachten_zwangerschap_baby_buik_boksen_fitter_locaties_bekkenklachten_klachten

1 x Per week

27,00

EURO

1 x per week keuze uit alle lessen

Locatie naar keuze

Betaling per maand

Geen inschrijfkosten

Maandelijks opzegbaar

2 x Per week 

35,00

EURO

2 x per week keuze uit alle lessen

Locatie naar keuze

Betaling per maand

Geen inschrijfkosten

Maandelijks opzegbaar

Onbeperkt

37,00

EURO

Onbeperkt keuze uit alle lessen

Locatie naar keuze

Betaling per maand

Geen inschrijfkosten

Maandelijks opzegbaar

Onbeperkt

29,90

EURO

Onbeperkt keuze uit alle lessen

Locatie naar keuze

Betaling per maand

Geen inschrijfkosten

* Jaar abonnement

MEEST GEKOZEN

Meer informatie

High intensity training is een efficiënte training voor vetverbranding. De BB HIIT training duurt 30 tot 40 minuten. Probeer wat eerder aanwezig te zijn om alvast te kunnen starten met de warming up.

Het grootste voordeel van High Intensity Interval Training is dat het minder tijd kost, en betere resultaten oplevert dan eindeloos een beetje te rennen. Dit komt simpelweg doordat de intensiteit veel hoger is, door de relatief korte pauzes blijft je hartslag hoog en verbrand je meer calorieën. 

Onderzoek naar HIIT

Uit onderzoek onder 8 actieve vrouwen (22 jaar ± 0.2 jaar) die gedurende 2 weken 7 high intensity interval trainingen (bestaande uit 4 keer 10 minuten op ∼90% van VO2max met 2 minuten pauze) hebben gedaan blijkt na afloop de van die 2 weken een toename in de capaciteit van het lichaam en de skeletspieren om vet te verbranden (Talanian et al, 2006).